№ уроку | Дата проведення | Зміст та мета уроку | Дата | Прим. |
Розділ 1.. Інформаційні процеси та системи | ||||
1 | 04.09 | ТЕМА. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ПРИ РОБОТІ З КОМП'ЮТЕРОМ Очікувані результати: учні повинні розуміти необхідність дотримання санітарних норм роботи за комп'ютером і правил поведінки у комп'ютерному класі, вміти виконувати вправи для очей та організовувати безпечну роботу за комп'ютером. Основні поняття: правила поведінки, санітарно-гігієнічні норми, техніка безпеки. Обладнання: підручник. Тип уроку: формування умінь і навичок. | ||
2 | 11.09 | ТЕМА. ІНФОРМАЦІЙНІ РОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ Очікувані результати: учні повинні розуміти основні поняття інформатики, розрізняти поняття інформації, повідомлення і даних, описувати інформаційні процеси, визначати засоби й методи інформаційних систем. Основні поняття: інформація, повідомлення, дані, інформаційний процес, інформаційна система. Обладнання: підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань. | ||
3 | 18.09 | ТЕМА. АПАРАТНА І ПРОГРАМНА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ Очікувані результати: учні повинні розуміти схему фунціонування комп'ютера, на її основі визначати та класифікувати необхідні апаратні й програмні складові комп'ютера. Основні поняття: схема фон Неймана, апаратна складова, програмна складова, пристрої уведення/виведення, системне, прикладне та службове програмне забезпечення. Обладнання: підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань. | ||
4 | 25.09 | ТЕМА. КОМП'ЮТЕР ЯК ПРИСТРІЙ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ДАНИХ Очікувані результати: учні повинні встановлювати можливості застосування комп'ютерів у різних областях людської діяльності, навчання і відпочинку та орієнтуватись у визначенні і назвах видів комп'ютерної техніки. Основні поняття: комп'ютер, види комп'ютерів. Обладнання: підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань. | ||
5 | 02.10 | ТЕМА. ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА ТА її ІНТЕРФЕЙС Очікувані результати: учні повинні розрізняти основні об'єкти операційної системи, визначати їх властивості, користуватись ними. Основні поняття: операційна система, файл, ім'я файла, назва файла, розширення, папка, значок, ярлик. Обладнання: підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань. | ||
6 | 09.10 | ТЕМА. ОПЕРАЦІЇ НАД ФАЙЛАМИ І ПАПКАМИ Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати основні операції над об'єктами операційної системи комп'ютера, користуватись сполученнями клавіш та контекстним меню. Основні поняття: вікно папки, контекстне меню, створення, вилучення, копіювання, вирізання, вставлення об'єкта. Обладнання: підручник. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування умінь і навичок. | ||
7 | 16.10 | ТЕМА. ПРАКТИЧНА РОБОТА 1 «РОБОТА З ПАПКАМИ ТА ФАЙЛАМИ» Мета роботи: формувати предметні компетентності: уміння виконувати основні операції над файлами та папками; розвивати ключові компетентності: —здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами (уміння оперувати базовою міжнародною ІТ-термінологією); —інформаційно-комунікаційна компетентність(уміння вести діалог «людина — технічна система»); —громадянські та соціальні компетентності(уміння організовувати свою діяльність, використовуючи програмні засоби для співпраці з членами соціуму); — навчання впродовж життя (уміння оцінювати обсяг і якість ви Обладнання: підручник, комп'ютер. Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок. | ||
Тематична | ||||
Тема 2. Мережевітехнології та Інтернет | ||||
8 | 23.10 | ТЕМА. ЛОКАЛЬНА І ГЛОБАЛЬНА КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ Очікувані результати: учні повинні знати принцип адресування комп'ютерів у мережі, уміти використовувати мережеві папки для обміну файлами та їх зберігання. Основні поняття: доменне ім'я, гіпертекст, провайдер. Обладнання: підручник, комп'ютер із під'єднанням до мережі Інтернет. Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. | ||
9 | 06.11 | ТЕМА. БЕЗПЕЧНЕ КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ Очікувані результати: учні повинні знати принцип адресування комп'ютерів у мережі, уміти використовувати спільні мережеві ресурси. Основні поняття: браузер, брандмауер, антивірус, спам-фільтр, URL-адреса. Обладнання: підручник, комп'ютер із під'єднанням до мережі Інтернет. Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. | ||
10 | 13.11 | ТЕМА. ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ В ІНТЕРНЕТІ Очікувані результати: учні повинні уміти шукати, завантажувати та зберігати дані, отримані із Всесвітньої мережі, наводити приклади пошукових систем, навчальних веб-ресурсів. Основні поняття: пошукова система, критерії пошуку, авторське право. Обладнання: підручник, комп'ютер, під'єднаний до Інтернету. Тип уроку: комбінований. | ||
11 | 20.11 | ТЕМА. ПРАКТИЧНА РОБОТА 2. «КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ» Мета роботи: формувати предметні компетентності: уміння користуватися локальною мережею та Інтернетом; уміння шукати інформацію в Інтернеті, зберігати текстові фрагменти й зображення; розвивати ключові компетентності: —здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами (уміння сприймати, розуміти інформацію в контексті інтернет-простору; дотримання прийнятих правил орфографії, пунктуації, скорочень і правил оформлення тексту); —інформаційно-комунікаційна компетентність (уміння знаходити потрібні джерела інформації, порівнювати відомості з різних джерел, вчасно зупиняти пошук, проводити критичний аналіз і відбір інформації згідно з поставленою метою); —навчання впродовж життя (уміння перевести теоретичні положення в практичні дії, набувати нові знання в ході виконання прикладної задачі, уміння оцінювати обсяг і якість виконаної практичної роботи, рівень досягнення навчальних цілей). —громадянські та соціальні компетентності (усвідомлення необхідності дотримання етики використання інформаційних ресурсів, норм авторського права). Обладнання: підручник, комп'ютер. Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок. | ||
Тематична | ||||
Тема 3. Опрацювання текстовихданих | ||||
12 | 27.11 | ТЕМА. ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА Очікувані результати: учні повинні мати уявлення про об'єкти текстового документа, програмні засоби для його створення. Основні поняття: сторінка, об'єкти сторінки, текстовий процесор, параметри сторінки. Обладнання: підручник, комп'ютер із програмою Microsoft Word. Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. | ||
13 | 04.12 | ТЕМА. ФРАГМЕНТ ТЕКСТУ. ФОРМАТУВАННЯ СИМВОЛІВ. Очікувані результати: учні повинні вміти опрацьовувати фрагменти тексту, вибирати потрібні шрифти, установлювати інтервали між символами. Основні поняття: фрагмент тексту, параметри шрифту, інтервали між символами. Обладнання: підручник, комп'ютер із програмою Microsoft Word. Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. | ||
14 | 11.12 | ТЕМА. ФОРМАТУВАННЯ АБЗАЦІВ Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати операції над абзацами: розбивати і об'єднувати, вирівнювати, установлювати відступи і виступи, міжабзацні інтервали, інтервали до і після абзацу, створювати однорівневі списки. Основні поняття: абзац, вирівнювання абзацу, відступи і виступи, однорівневі списки. Обладнання: підручник, комп'ютер із програмою Microsoft Word. Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. |