№ уроку

Дата проведення

Зміст та мета уроку

Дата

Прим.

Розділ 1.. Інформаційні процеси та системи

1

04.09

ТЕМА. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ПРИ РОБОТІ З КОМП'ЮТЕРОМ

Очікувані результати: учні повинні розуміти необхідність дотримання сані­тарних норм роботи за комп'ютером і правил поведінки у комп'ю­терному класі, вміти виконувати вправи для очей та організовува­ти безпечну роботу за комп'ютером.

Основні поняття: правила поведінки, санітарно-гігієнічні норми, техніка безпеки.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: формування умінь і навичок.

2 11.09

ТЕМА. ІНФОРМАЦІЙНІ РОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ

Очікувані результати: учні повинні розуміти основні поняття інформатики, розрізняти поняття інформації, повідомлення і даних, описувати інформаційні процеси, визначати засоби й методи інформаційних систем.

Основні поняття: інформація, повідомлення, дані, інформаційний процес, інформаційна система.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
3 18.09

ТЕМА. АПАРАТНА І ПРОГРАМНА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ

Очікувані результати: учні повинні розуміти схему фунціонування комп'ю­тера, на її основі визначати та класифікувати необхідні апаратні й програмні складові комп'ютера.

Основні поняття: схема фон Неймана, апаратна складова, програмна скла­дова, пристрої уведення/виведення, системне, прикладне та служ­бове програмне забезпечення.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
4
25.09

ТЕМА. КОМП'ЮТЕР ЯК ПРИСТРІЙ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ДАНИХ

Очікувані результати: учні повинні встановлювати можливості застосуван­ня комп'ютерів у різних областях людської діяльності, навчання і відпочинку та орієнтуватись у визначенні і назвах видів комп'ю­терної техніки.

Основні поняття: комп'ютер, види комп'ютерів.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.


5

02.10

ТЕМА. ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА ТА її ІНТЕРФЕЙС

Очікувані результати: учні повинні розрізняти основні об'єкти операційної системи, визначати їх властивості, користуватись ними.

Основні поняття: операційна система, файл, ім'я файла, назва файла, роз­ширення, папка, значок, ярлик.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.


6

09.10

ТЕМА. ОПЕРАЦІЇ НАД ФАЙЛАМИ І ПАПКАМИ

Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати основні операції над об'єктами операційної системи комп'ютера, користуватись сполу­ченнями клавіш та контекстним меню.

Основні поняття: вікно папки, контекстне меню, створення, вилучення, копіювання, вирізання, вставлення об'єкта.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування умінь і навичок.


7

16.10

ТЕМА. ПРАКТИЧНА РОБОТА 1 «РОБОТА З ПАПКАМИ ТА ФАЙЛАМИ»

Мета роботи:

формувати предметні компетентності: уміння виконувати основні операції над файлами та папками;

розвивати ключові компетентності:

здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами (уміння оперувати базовою міжнародною ІТ-термінологією);

інформаційно-комунікаційна компетентність(уміння вести діа­лог «людина — технічна система»);

громадянські та соціальні компетентності(уміння організо­вувати свою діяльність, використовуючи програмні засоби для співпраці з членами соціуму);

навчання впродовж життя (уміння оцінювати обсяг і якість ви­
конаної практичної роботи, рівень досягнення навчальних цілей).

Обладнання: підручник, комп'ютер.

Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок.



Тематична

Тема 2. Мережевітехнології та Інтернет


8

23.10

ТЕМА. ЛОКАЛЬНА І ГЛОБАЛЬНА КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ

Очікувані результати: учні повинні знати принцип адресування комп'ютерів у мережі, уміти використовувати мережеві папки для обміну фай­лами та їх зберігання.

Основні поняття: доменне ім'я, гіпертекст, провайдер.

Обладнання: підручник, комп'ютер із під'єднанням до мережі Інтернет.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.


9

06.11

ТЕМА. БЕЗПЕЧНЕ КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ

Очікувані результати: учні повинні знати принцип адресування комп'ютерів у мережі, уміти використовувати спільні мережеві ресурси.

Основні поняття: браузер, брандмауер, антивірус, спам-фільтр, URL-адреса.


Обладнання: підручник, комп'ютер із під'єднанням до мережі Інтернет.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.


10

13.11

ТЕМА. ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ В ІНТЕРНЕТІ

Очікувані результати: учні повинні уміти шукати, завантажувати та збері­гати дані, отримані із Всесвітньої мережі, наводити приклади по­шукових систем, навчальних веб-ресурсів.

Основні поняття: пошукова система, критерії пошуку, авторське право.

Обладнання: підручник, комп'ютер, під'єднаний до Інтернету.

Тип уроку: комбінований.


11

20.11

ТЕМА. ПРАКТИЧНА РОБОТА 2. «КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ»

Мета роботи:

формувати предметні компетентності: уміння користуватися локальною мережею та Інтернетом; уміння шукати інформацію в Інтернеті, зберігати текстові фрагменти й зображення;

розвивати ключові компетентності:

здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами (уміння сприймати, розуміти інформацію в контексті інтернет-простору; дотримання прийнятих правил орфографії, пунктуації, скорочень і правил оформлення тексту);

інформаційно-комунікаційна компетентність (уміння знаходити потрібні джерела інформації, порівнювати відомості з різних дже­рел, вчасно зупиняти пошук, проводити критичний аналіз і від­бір інформації згідно з поставленою метою);

навчання впродовж життя (уміння перевести теоретичні поло­ження в практичні дії, набувати нові знання в ході виконання прикладної задачі, уміння оцінювати обсяг і якість виконаної практичної роботи, рівень досягнення навчальних цілей).

громадянські та соціальні компетентності (усвідомлення необ­хідності дотримання етики використання інформаційних ресур­сів, норм авторського права).

Обладнання: підручник, комп'ютер.

Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок.

Тематична

Тема 3. Опрацювання текстовихданих


12

27.11

ТЕМА. ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ ТЕКСТОВОГО ДОКУМЕНТА

Очікувані результати: учні повинні мати уявлення про об'єкти текстового документа, програмні засоби для його створення.

Основні поняття: сторінка, об'єкти сторінки, текстовий процесор, параме­три сторінки.

Обладнання: підручник, комп'ютер із програмою Microsoft Word.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.


13

04.12

ТЕМА. ФРАГМЕНТ ТЕКСТУ. ФОРМАТУВАННЯ СИМВОЛІВ.

Очікувані результати: учні повинні вміти опрацьовувати фрагменти тексту, вибирати потрібні шрифти, установлювати інтервали між симво­лами.

Основні поняття: фрагмент тексту, параметри шрифту, інтервали між сим­волами.

Обладнання: підручник, комп'ютер із програмою Microsoft Word.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.


14

11.12

ТЕМА. ФОРМАТУВАННЯ АБЗАЦІВ

Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати операції над абзаца­ми: розбивати і об'єднувати, вирівнювати, установлювати відсту­пи і виступи, міжабзацні інтервали, інтервали до і після абзацу, створювати однорівневі списки.

Основні поняття: абзац, вирівнювання абзацу, відступи і виступи, однорів­неві списки.

Обладнання: підручник, комп'ютер із програмою Microsoft Word.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Кiлькiсть переглядiв: 158

Коментарi