НУШ (2019-2020 н.р.) Програма О.Я. Савченко
№ уроку | Дата проведення | Тема уроку | Матеріали до уроку | Домашнє завдання |
Лінійні алгоритми. | ||||
26 | 20.03 | Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. | Робочий зошит Урок 16. | |
27 | 20.03 | Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. | Робочий зошит Урок 17. | |
28 | 03.04 | Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища «Сходинки до інформатики» (гра «Садівник») | Робочий зошит Урок 18. | |
29 | 10.04 | Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Створення простих лінійних алгоритмів учнями. | Робочий зошит Урок 19. | |
30 | 17.04 | Створення малюнку на основі лінійного алгоритму. | Робочий зошит Урок 20. | |
31 | 24.04 | Електронні тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів. Форматування тексту на основі лінійного алгоритму вчителя. | Робочий зошит Урок 21. | |
32 | 08.05 | Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки. | ||
33 | 15.05 | Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформаційних продуктів перед аудиторією. | ||
34 | 22.05 | Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. | ||
35 | 29.05 | Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення |