(За підручником О.О. Бондаренко)
№ уроку | Дата проведення | Теми уроків | Матеріали до уроку | Домашнє завдання |
Алгоритми та програми | ||||
26 | 18.03 | ТЕМА. ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ Очікувані результати: учні повинні уміти, програмно реалізовувати лінійний алгоритм для розв'язування поставленої задачі, використовувати оператор присвоєння для зміни значень змінних. Основні поняття: оператори присвоєння, введення, виведення. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | § 21 | Підручник с. 120. Вправа 21. |
27 | 01.04 | ТЕМА. ЧЕРЕПАШАЧА ГРАФІКАОчікувані результати: учні повинні вміти задавати значення параметрів графічних методів для створення зображень. Основні поняття: графічне вікно, система координат, перо, колірна константа. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | § 22 | Підручник с. 125. Вправа 22. |
28 | 08.04 | ТЕМА. ПРАКТИЧНА РОБОТА 5 «СКЛАДАННЯ ТА ВИКОНАННЯ ЛІНІЙНИХ АЛГОРИТМІВ» Мета роботи: навчитися реалізовувати лінійний алгоритм для розв'язування поставленої задачі; розвивати уміння записувати і редагувати програмний код, виконувати програму для різних наборів початкових даних. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | ПР №5. Підручник с. 126. Зробити записи в Робочому зошиті. | |
29 | 15.04 | ТЕМА. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМИ Очікувані результати: учні повинні вміти визначати результати логічних виразів; формулювати прості і складені умови; перетворювати логічні значення до текстового типу і навпаки при програмуванні введення/виведення даних. Основні поняття: логічний тип даних, логічні оператори, проста умова, складена умова. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | § 23. Команди умови мовою Python | Підручник с. 132. Вправа 23. |
30 | 22.04 | ТЕМА. ВКЛАДЕНІ РОЗГАЛУЖЕННЯ. Очікувані результати: учні повинні уміти складати, налагоджувати, тестувати програми з розгалуженнями. Основні поняття: вкладення розгалужень, оператор розгалуження. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | § 24 Задачі з вкладеними умовними операторами у Python | Підручник с. 136. Вправа 24. |
31 | 29.04 | ТЕМА. ПРАКТИЧНА РОБОТА б «АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМИ» Мета роботи: сформуватиуміння реалізовувати у вигляді програми алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин; вдосконалити уміннянавики редагувати програмний код, виконувати програму для різних наборів початкових даних. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | ПР №6. Підручник с. 137. Зробити записи в Робочому зошиті. | |
32 | 06.05 | ТЕМА. АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМИ. ЦИКЛ ІЗ ПАРАМЕТРОМ. Очікувані результати: учні повинні знати синтаксис і семантику циклу з параметром, уміти виконувати алгоритми з повтореннями;" складати, налагоджувати, тестувати програми з повтореннями. Основні поняття: цикл з параметром, параметр циклу, тіло циклу. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | § 25 | Підручник с. 144. Вправа 25. |
33 | 13.05 | ТЕМА. АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМИ. ЦИКЛ З ПЕРЕДУМОВОЮ. Очікувані результати: учні повинні знати синтаксис і семантику циклу з передумовою, уміти складати, налагоджувати, тестувати програми з повтореннями. Основні поняття: цикл з передумовою, умова виконання циклу, тіло циклу. Обладнання: підручник, комп'ютер зі встановленим середовищем програмування Python 3.6.I. | § 26 | Підручник с. 148. Вправа 26. |
34 | 20.05 | ТЕМА. ПРАКТИЧНА РОБОТА 7 «АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ» Мета уроку:навчитися реалізовувати у вигляді програми алгоритми з повтореннями для опрацювання величин; формувати уміння записувати і редагувати програмний код, виконувати програму для різних наборів початкових даних. Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. | ПР №7. Підручник с. 150. Зробити записи в Робочому зошиті. | |
35 | 27.05 | ТЕМА. Розв’язування компетентнісних задач. Аналіз діяльності учнів у проектах. (Підведення підсумків навчання за рік) Мета уроку: формуватиуміння реалізовувати у вигляді програми алгоритми з розгалуженнями та повтореннями для опрацювання величин; уміння записувати і редагувати програмний код, виконувати програму для різних наборів початкових даних; Обладнання: підручник, комп'ютер із середовищем програмування Python 3.6.1. |