• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Наша діяльність
Колектив Великоосницького ліцею активно працює над створенням нового освітнього простору, безпечного освітнього середовища, навчання в якому буде максимально готувати до реального життя.
В основі концепції діяльності закладу є – створення підґрунтя для формування рис характеру на основі духовних цінностей.

Відповідно до концепції розроблено функціональний план та дизайн приміщень закладу освіти.

Більшість приміщень оснащено необхідним навчальним обладнанням, включно з мультимедійним обладнанням, зокрема, школа має інтерактивну панель нового покоління «EdPro» з освітньою платформою «MozaBook», що дозволяє виконувати інтерактивні завдання з елементами гри, вивчати презентаційний навчальний контент, знайомитися з тематичними 3д-моделями, проводити досліди та ін.

Класи початкової ланки обладнані сучасними меблями, мають яскравий дизайн та повний функціональний вміст (телевізор, ноутбук, принтер тощо).

Заклад має великий Спортивний зал, а також планується в перспективі облаштування вуличних спортивних майданчиків (зокрема, й будівництво футбольних полів з натуральним та штучним покриттям за міжнародними стандартами).

На перервах чи після уроків (або й під час навчання у разі нестандартних уроків) учні мають змогу пограти в настільний теніс.

У закладі діють понад 8 гуртків, серед яких «Волейбольний», «Музичний», «Джура», «Ручної праці».

Ми прагнемо виховати випускників, які;

  • самостійно навчаються протягом всього життя;
  • знають свої сильні сторони;
  • гнучкі та легко адаптуються до змін;
  • мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення з чистим сумлінням заради спільного блага;
  • піклуються про інших;
  • є відповідальними громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;
  • бачать у своїй роботі сенс, гідність та покликання, поважають права інших та роблять свій внесок у загальне благо.

НАША МЕТА

  • розкриття потенціалу кожної дитини, сприяння її творчій та пізнавальній активності;
  • повага до дитини, надання їй свободи вибору;
  • формування навичок роботи у колективі, толерантності, вміння ефективно співпрацювати;
  • прозорі та відкриті стосунки між усіма учасниками навчального процесу — учнями, викладачами і батьками;
  • виховання особистості дитини з урахуванням найкращих національних та світових традицій для формування відкритої свідомості сучасного громадянина;
  • безперервний розвиток вчителів, підвищення їхнього професійного рівня через мотивацію та саморозвиток.

УЧАСТЬ БАТЬКІВ

Навчання – це не двосторонній процес взаємодії учнів та вчителів, в ньому присутня і третя, не менш важлива, сторона – батьки. Саме тому ми приймаємо до нашої школи не лише дитину, а й найближчих для неї людей – тата і маму, тобто всю сім’ю, і бачимо батьків активними учасниками навчально-виховного процесу нарівні з учнями та вчителями. Такий підхід є абсолютно природним, адже сім’я – це середовище первинної соціалізації дитини, джерело її емоційної підтримки, засіб передачі та збереження цінностей. Оскільки основною метою роботи нашого закладу освіти є формування всебічно та гармонійно розвиненої, щасливої особистості з лідерськими якостями, без участі батьків досягти її реалізації буде неможливо.

Ми чекаємо від батьків:

  • віри у свою дитину та прийняття не лише її сильних сторін, а й слабких;
  • бажання розвивати творчі здібності та всіляко заохочувати прояви ініціативи свого сина чи доньки;
  • довіри до всіх, хто працюватиме з дитиною: до керівництва школи, вчителів, тьюторів, психологів, адже всі вони – професіонали, віддані своїй справі, які живуть дітьми, дивляться з вами в одному напрямку і готові до діалогу та співробітництва;
  • толерантності до думок, традицій та матеріального статку інших родин;
  • підтримки здорового способу життя;
  • поваги до української мови, культури та традицій;
  • чіткого розуміння, що дитина перебуває на території закладу весь день і для неї це чималий відрізок часу.

Навчання є своєрідною роботою, що повинна цінуватися і сприйматися так само, як і ваша щоденна робота. Тут у дитини з’являються нові друзі, відкриваються невідомі раніше істини, розвиваються таланти. Одним словом, вона проходить шлях соціалізації, який часом не може обійтися і без певних розчарувань та проблем. А тому ми просимо вас цікавитися шкільними справами дитини, підтримувати її і одразу звертатися до нас, якщо ви помітили якісь зміни в поведінці.

Ми завжди відкриті для вас і впевнені, що разом нам вдасться в повній мірі досягти поставленої мети.

Кiлькiсть переглядiв: 560

Коментарi